Rybak är en Fjortizz...

Hejsan Hoppsan Alla BloggLäsare!!

Uch uch, enu endag så om har varit urtrist!!!
Denna vecka suger rent av!!
Uch gu va tråkig jag låter, nej uch nu får jag ta och sluta tycker.

Som vanligt vid denna tis så brukar jag kolla på min två favo bloggar Foki och Kenza...
Först kollar jag in på Foki, men sen när jag ska gå till Kenza så går det ej, hon finns ej på listan av de populäraste, och när jag skriver hennes andress i internet runt står det att man måste ha LÖSENORD!!
Hallå, ee det något jag har missat??
Varför skulle hon ha lösenord, hon som har en super känd blogg??
Om jag ska va ärlig så fattar jag nada...

Okej nu får jag sluta och vara så tråkig, istället kan jag bjuda på en bild och ett citat från Rybak som jag har snott av http://mildaviolin.blogg.se/index.html
Hoppas det var okej...:)


"Jeg er som en fjårtis, jeg dricker bare rusebrus"
(Vem trodde att söta snälla Rybak kunde dricka, hahah XD)


Kommentarer
Postat av: Milda =)

inga problem att du tog den =)! jag tycker det citatet är så sjukt kul hahaha

2009-11-06 @ 08:02:41
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Matilda Sevelin

du jag har en fråga haha hur lägger man in en länk till en annan blogg så dom du har gjort?? jag har försökt att googla upp det men hittar ingen som kan förklara! men du kanske kan ^^ =)

2009-11-07 @ 12:26:17
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0