No boys only vampyras!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Förlåt att jag inte blogga igår men jag hade lite fult upp igår.
Jag sov väldigt länge sen var jag tvugen att byta lakan, alltid skönt med rena lakan.
Sen städa jag på mitt skrivbord, men det kommer ändå se ut som en katastrof snart igen.
Sen gick jag på stan med Jenny, jag var så shoping sugen att jag tog lite pengar från spargrisen.
Men jag ska lägga till bax pengar när jag får pengar, det lovar jag. Haha inte för att ni bryr om det men endå XD.
Men jag köpte bara en t-tröja där det står No boys only vampyras (stavning) och två pkort och ett pyssel hjärta:)
Jag som var så shoping galen, men så är det när man typ inte har några pengar, ja just det jag köpte en chailatte också...mums det var typ 2-3 veckor sen OJ, då undrar ni någ hur jag har överleft, ne det vet inte jag heller Xd hahaha...

Sen efter stan gick jag på Abba kväll med Jenny

Så här flumit blir vist ett inlägg när man har haft världens tråkigaste vecka!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0