Mizkusoina happyloina yxabyxa

Hejsan Hoppsan!!

Idag var det drama hela dan iskolan, och det ee ju alltid kul med drama.
Vi snacka och såg på forum spel, och jag ståd OFC scen XD
Hahaha, ville inte men dom tvinga mig, alla ropa JOOO!
Hahaha, så jag ställde mig där, och spela apa XD
Hahaha vad flum jag ee idag, men ni skulle sett förut, fy bubblan vad jag och Jenny garva.
Fick ont i kinderna, för vi hitta en låt som jag hade skrivit när jag var 12, såå sjuk, hahaha!!!
Tänkte sjänka er ett gott skratt och så nu får ni läsa min fina låttext, hahaha.


Vers 1

Jag har en egen koja, fast bara i min fantasi! Ohoh oh.

När jag sitter ensam hemma säger jag 3 små ord för mig själv

 

Refräng

Mizkusoina happyloina yxabyxa ÅÅÅÅH!

 

Vers 2

Det är i min värd, där alla säger Mizkusoina happyloina yxabyxa.

Det är här det är sol varenda dag för detta är Mizkusoina happyloina yxabyxa

Staden.Det är här jag bor.

I min egna koja.

 

Refräng

Mizkusoina happyloina  yxabyxa  ÅÅÅÅH!

 



Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaha fan vad kul! Jag garvar bara jag tänker på den!! Melodifestivalen 2010!

2009-11-26 @ 19:39:32
URL: http://missmovie.blogg.se/
Postat av: Milda

svar: Haha ja det är en bra ide =)

jag känner endel människor i norge som kan skicka frimärken till mig om jag vill hihi.

Visste inte du redan att jag ska till finland och se honom? jag åker fredagen den 4 december så nästa veckan..sen är konserten den 5 =) hade velat gå på båda konserter i finland men jag har ärligt talat inte råd med det haha eller tid heller..men men..så nu har jag den konserten med honom i finland,sen i norge, sen så ska jag kanske åka dit på ESC också..och så lär jag åka runt och se honom ganska många gånger nästa år =)



:D

2009-11-26 @ 19:47:13
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAH!!! XD

2009-11-27 @ 15:09:38
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0