Let me sign

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag suttit här sen halv 2 och kl är kvart över 4.
OJ, det var länge...men jag har ju blivit en liten data nörd.
Men idag forsatte jag faktist med min två Rybak bilder som ee snart klara:)
Gu va jag blir trött på dom där bilderna, första bilden blev jag skit nöjd med, men den andra, njaa!

Jag har också lysnat på Robert Pattinson - "Let Me Sign" några hundra gånger.
Och nu går den igen i högtalarna!
Kan inte fatta hur han kan sjunga så här, helt magiskt.
Ryser typ varje gång jag hör den, då kan ni fatta varför jag just nu sitter och fryser. Brrr.

Fy bubblan vad jag längtar till jag och mina Twilight fans kompisar ska se New Moon!


RPattisson<3


Kommentarer
Postat av: Milda

ojoj vad alla tjejer gillar dom filmerna..

Jag tycker den första är bra..men det är verkligen hysteri om dom haha :P



Svar:Jag tror att nobel konserten kanske visas på tv. är inte säker

2009-11-20 @ 21:12:45
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja jag älskar också let me sign! Den är så bra! Kort, men bra.

2009-11-21 @ 11:49:34
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0