Kläning,chai latte och music = my day!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Lördag idag då:)
Dagen har varit skit bra faktist, inte för det har hänt något specielt, utan bara varit en vanlig dag.
Men skit bra:)
En kompis som jag inte träffat sen ca 1 år ringde och undra om vi kunde gå på stan.
Och vem tackar nej till att hänga med en kompis till stan.
Jag hade bestämt mig för att inte köpa något...
Håll jag det?
NEJ!! Jag var tvugen att ha h en skit snygg fodral klänning på Bik Bok.
Så jag var lixom tvugen att köpa den, plus att det var 30% rabbat, så den kosta bara 174:-
Vi fika okså på waneys, där köpte jag en chai latte OFC och en choklad boll:)
Mums.
Sen gick vi hem till henne och skapa lite music:)
Gu hennes röst, ryser varje gång jag hör den, Becka nästa Idol!!
Men hon är bara 13 men hon har sakt att hon ska söka till Idol, när hon ee 16.
Men hon vågar inte, men jag ska någ anmäla henne, Becka och Jossan ska jag anmäla.
Jag vill också kuna sjunga bra, nästa alla min kompisar sjunger på stjärnor...
Men jag kan ju blir text författare, då håller jag också på med musik.



Kommentarer
Postat av: Milda

det är bara att sjunga i allafall! det är besvisat att man mår bättre i kroppen av att sjunga! jag sjunger hela tiden!

2009-11-21 @ 19:02:46
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0