Jag som skallig...Hmmm

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!

Idag var det tema barnarbete iskolan, gå jag börjar nästan gråta.
Vi fick se en film om barn som jobba på tobaks odlingar.
Så hämskt den yngsta tror jag var 9 eller 11.
Okej, jag klara inte av mer sånt idag, men det är bra att veta att vi som får gå i skolan ska vara riktigt glad!

Sen var det tråkigt tjejsnack, BLÄ.
Det tråkar ut mig totalt, men det är ju också bra att det finns.
Men jag pallar inte med det, så tråkigt!!!
Jag mår bra och är glad, så tack och hej för mig, lixom.

Men nu snart om en timme eller nått ska jag klippa mig!
Men jag vet ej hur, funderar på om jag ska klippa topparna bara eller nästan till axlarna.
Mamma typ ber på sina knän att jag inte ska klippa mer än topparna.
Men det är ju mitt hår så vi får se...
Kanske kommer hem skallig...inte vet jag

PS: Det är bestämt nu att vi ska flytta 1 feb, så där omkring kommer jag säkert inte blogga.
Men OFC kommer jag blogg sen kommer också nog lägga upp bilder.
Lägenheten är super mysig!


Kommentarer
Postat av: buus

Vi "5 sis3" måste ju få vara med då!!! :)

2009-11-19 @ 17:02:22
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Milda

Svar:hahaha oj vilken tjej hon verkar vara..hon va ju gullig och rolig...men lite överdriven kanske..haha jag skulle skämmas ihjäl om jag skulle va så när jag träffa Rybak! hahahaha

va du verkligen på allsången sen klockan sex på morgonen?? =O jag kom typ vid 10 också..fick ganska bra platser ändå :P



Jag kommer skriva om det på bloggen så fort jag vet när han kommer till sverige =)

men jag hittar ingen info om det. =/ dom kanske håller det lite lågt tills det närmar sig jätte mycket hmm men jag vet inte.

2009-11-19 @ 19:33:03
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja jag vet, den där filmen var jättesorglig! Så hemskt att allt var sannt!

2009-11-19 @ 22:18:07
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0