Idol in the city!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!

Idag blev en hel dag på stan med Jenny och Jossan.
Från 12-16 så var nårgra från idol där så vi hängde där för att se dom.
Det var typ som en ungdoms gård XD
Nicklas var där och han är en av mina favisar, men tyvär ee han inte med längre...
Men i alla fall...Jag hade skrivit mitt nr på en lapp för skoj.
Så jag gick dit där dom kom ifrån och där han skulle upp på scen så han jag inte.
Men sen när han skulle gå från scen så sträkte jag ut min hand han tog lappen men tappa den.
Så jag tog upp den men han var på väg att gå så jag typ kasta den och han såg så han tog den XD
Och så satte han sig i en fotölj lite längre in i butiken och jag och jossan och 2 till Nicklas fans vinka.
Vi skulle roppa men jag våga ej XD
Men sen såg han oss då vinka jag så han skulle komma.
kom han och vi ståd typ och prata med han, sen tog jag kort och fick en kram:)
Men innan det fick jag en kram när man kunde ta kort med dom :)
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ snygg han ee då och så har han ett äkligt bra själförtroende:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0