Hur min tyska lärare förklarar vad Green peace är...

Hejsan Hoppsan Alla Bloggläsare!!!

Idag har det varit hemkunskap på shemat, och det ee ju lite små roligt så där.
I alla fall när vi lagar mat.
Men våran lärare är så bra på att prata, sååå snark.
Men mycket av det han säger är ju viktigt, men jag bara hatar sega geomgångar!!
Ge mig ett paper så jag kan läsa!!!

Sen var det matte-prov...
Okej jag ska inte ta ut glädjen i förskott, men jag tror att jag kommer bli gonkänd i alla fall.

Sen mat
Sv
Typ tjejsnack
Tyska

Fy bubblan vad våran lärare i tyska är skön.
Hon skulle förklaravad green peace är:
Sånna som springer och jagar en på stan och ställer frågor XD
Och sen sa hon att hon blir så arg på en kille som är på henne hela tin (asså från GP)
Så en gång skrämde hon typ i väg honom, så nu skiter dom i henne XD
Bästa läraren ever!

Hoppas hon läser det här kanske jag får hägre betyg...XD


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha aa så skön Linda e asså!! Fy vad jag garvade!

2009-11-12 @ 19:50:35
URL: http://missmovie.blogg.se/
Postat av: Linda "Tyska-läraren"

Ha ha, underbar du är!!! Denna blogg måste jag ju bara börja läsa:)

Trevlig helg!!!

2009-11-13 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0