Fredag,skola,EMA och Rybak!

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Jag blir chokad varje fredag att veckorna går så otroligt snapt!
Men ibland blir man nästan lite, hallå stopp där, men ibland blir man super glad!
Och det ee en sån fredag där jag ee super glad att det e fredag.

Skolan har varit okej, men skit seg!!
Fredagar ee ju alltid så himla sega, det tycker jag, man ee trött och bara vill gå hem!!
Men endel tycker ju att det ee toppen på fredagar och är jätte piga, nej det ee inte jag!!
Men att jag ee trött idag kan berå på att jag såg EMA galan igår!!
Jag var någ inte den enda tror jag, eller jag vet det :)
Jag ee så tråkig så jag har absolut ingentig att säga om finalisterna, om det var bra eller dåliga...
Tråkiga jag, XD

Jag har ju Rybak i hjärnan hela tin XD
Sitter och drömer om han på lektionerna när dom ee så sega att man vill sjunka igenom stolen eller att brandlarmet skulle gå igång, då tänker jag på gulli gutten!!
Då mår man alltid bra... hihi.

Då kan jag lika gärna bjuda på en rolig bild på sötaste gutten i världen!!
 
Den som tycker att denna bild inte ee söt, kan DRA!!
Nej, du var jag elak, fy mig!!


Kommentarer
Postat av: Matilda Sevelin

naaw va söt han är! jag blir så impad över att folk hittar så många bilder på honom haha :P

2009-11-07 @ 12:27:12
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0