Blablablablablabla...och där gick 90 minuter av mitt liv...

Hejsan Hoppsan Alla Blogg Läsare!!

Idag är det måndag och vi har startat våran miljö vecka i skolan.
Får se hur det blir då...
Första dan börja inte så bra i alla fall!!
Vi skulle städa klassrumet och städa skåpen och se på en bläää tråkig film!!
Jag var typ nära på att somna XD
Handla om att jorden är för varm, vist det är viktigt att veta men...
Dom kunat gjort filmen från 90 min lång till typ 10!!
Det var sen snubba som ståg och prata i typ evigheter och visa typ hundra tabeler, jag bara SNARK!!

Men sluta halv 2 och det är ju bra, gick en sväng ner på stan med mamma.
Och nu sitter jag här som vänligt.
Vilken jädra lat korv man är då!! Uch, fy och blä!
Men jag sitter inte bara vid datan måste jag pungtera!

Men ska någ logga ut nu, våran data börjar bli så där äkligt seg, så man har lust att slänga ut den genom förnstret!
Men den är ju en stenålders data, så jag orkar nog inte kasta den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0