Tisdag!

Hejsan!! Idag har vi (min skola) haft Tag Rugby turniring mot andra skolor! Det var kul, förutom att min stukade tumme blev värre, fick bollen på den, jag trodde den typ skulle losna det gjorde jätte ont, så den första matchen körde jag typ inte så mkt log på gräset och grät:( Och den andra saken som ej va bra var dommaren!! Han va jätte konstig han blåste inte av när de andra laget drog i våra klädee, drog ner byxorna, drog upp tröjorna, skrek jävla kärring mm..... ASSÅ OMG!!!! Och i en match när det skulle va lika så sa han att det blev 2-1 till de andra VA??? Vi fatta inget :( jajaja nästa året tar vi alla!!!! Vår heja ramsa: Heja Vic-eleten nu ska vi spöa skiten ur de andra lagen just denna dagen vi ska sparka er i röven och visa er glöden HEJA HEJA HEJA VIC-ELITEN!!! Det va ingen som typ sjöng den typ, hihi (a)


Kommentarer
Postat av: tina

jag sväär asså värsta sämsta domaren vi skulle annars ha vunnit ;s men ja tror vi fick fairplay igen som förra året :) men tjejer nästa år tar vi dom andra då ska vi kämpa som ingenting ;)<33333

2009-06-09 @ 19:01:16
Postat av: Josefin

Men vilka kom trea då ^^, :P

Haha, ja dommaren var snevriden.. Sammi eller vad han heter :S



Kolla gärna in min blogg (Y)

2009-06-18 @ 10:53:13
URL: http://lekandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0