SÖt klänning...

Hejsan hoppsan alla blogg läsare!!

Nu i sommartider är jag helt fast vi d söta små klänningar.
Idag ska jag ju hem, så nu nån gång i veckan ska jag ut att shoppa sommar kläder!
Kanske inte blir så mkt men 3-4 plagg kanske, har inte så mkt pengar.
Sparar ju till SPANIEN, juhu juhu.....Va jag längta hihi....blir aldeles till mig......
Ska någ lägga upp lite bilder från resan, så ni kan få se hihi:)

Nu kommer ni få se en jätte söt rosa klänning som jag är kär i, hihi.
Ja man kan faktist bli kär i kläder och saker.....jag tro att alla har någon sak som de ee kära i....hihi :)



Denna söta kläning heter du på http://www.modezine.com, en ny sida som jag hittade......
Där har dom lite söta kläder, hihi.











Klänningen faller så snyggt.
Det ser ni på bilden under, lr det ser ni ju själv hehe.....




Klänningen behövar man inte ha några tight under för den är söt som den är, men om man känner sig mer bekvämare i tights så passar det med vita.
Och små vita klack skor.
Håret kan du ha ut slapt, lite lokigt.....du kan också sätt upp håret bakot, bara med luggen, flätat lr bara vanligt.
Där var ett litet tips från mig, om ni inte vet vad ni ska ha på er på fest.......
Söt kläning och någon fin frisyr...röker långa väger....inte för mkt, det blir ej snyggt......
Enkelt men snyggt
hekt enkelt!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0