inne och ute lista

Inne:

Midsommar:
Midsommar måste ju bara va på inne listan!! :)
Jag har presic firat med, mormor, lossas morfar, moster, mosters man, kussarna och lilla syrran:) Mkt mkt kul.
Först fixade vi stågen med blommor och blad, sen engligt tradition bar männen stågen rut i en cirkel sen stälde de ner den....lite kul faktiskt...menads vi "kvinnor" står och klappar händer hihi :P
Midsommor ee en som mysig tradition, jag bara älskar alla fina traditioner, sammlas familjen ätta gott och bara ha så kul, blir glad i hela jag!!!!!! Traditioner ÄGER<3 hihi
Glad Midsommar på er ALLA!

Inlines:
 
JAAAA, bara svicha ner för backen, super kul!!!!
SÄger bara en sak skaffa inlines, behöver inte alls vad de snyggaste och häftigaste märket bara de i sköna och passa!!!!
SVICH!!!!!! Ut och åk mer er, jippi

Nagelack:
Med ett snyggt nagelack, så kan du änkelt piffa upp en liten sommar klänning.
Finns så många olika färger, dyrt, nej det är det inte.....finns för cirka 15 kr styck bara....billigare än att köpa ett smycke lt nåt....super snyggt!!!!



Ute:

Myggbett:
Hade nästan glömnt bort hur irreterande det va att få myggbett, fören jag fick året första igår, fybubblan, precis när ja skulle sova också uch uch!!!
Man brukar få på många konstiga ställen, i håret, under foten ja typ överalt och det kliar som i .........
Plus att man brukar ju klia upp dom och då blir det sårgskorpor och det ee ju inte kul. bläääää

Iskalltvatten:
Nu när det är sommar vill man ju bada i närmaste sjö lr hav, man springer ner med badkläder och ska hoppa i när man märker att vattnet är iskallt då menar jag värkligen iskalllt, BLÄÄÄ!!!
Då blir man arg!










Ja det var veckan inne och ute lista :)
Jag vill gärna ha fösölag på vad ni tycker är inne och ute så jag kan få lite föslag:)
Tack på förhand<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0