Examen dag igår!

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!!

Jag va så trött igår så jag orkade inte gå in ocg skriva om dagne, sorry :/
Men jag kan skriva lite idag om gårdagen, torsdag.

SKOLAVSLUTNING

Jippe!!!
Igår slutade jag 7:an!!!!
Först va det skola vi städade och städade boooring.....
Sen skulle vi se 9:iorna och lärarna spela fotboll mot varandra inligt tradition hihi Nu lät jag lill gammal hihi.......
Sen va det lunch bröd med korv...blä jag som ee vegetarien fick någon annan korv jag va inte så hungrig så jag tog lite mos och majs...skulle äte mer hemma sen....
Städa lite mer....
sen slutade vi vid halv ett gick hem villade lite ducha...sen kom mickis vi fixade oss.....fixade mickis hår blev skit fint..men det tog typ 3 timmar XD
Sen gick vi till skolan och hade avslutninig!!!!!!
Sorligt att säga hejdå till många....men vi ses ju i höst men ändå :(
Många av dom ska jag såklart va med i sommar!!!!
Gick hem och åt mammas egna paj mums!!!
Sen somnade jag typ vid 10 :O jag vet tidigt men jag va trött sådetså!! :)

I öst blir det betyg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0