Vante på ena handen.....

Hejsan hoppsan alla blogg läsare!!

Idag har jag typ inte gjort ett skit, jo jag har lyssnat sönder min favo cd just nu "Alexander Rybak Fairytales".
Jag har ritat lite också hehe, inte för att jag ritar så bra men det är kul, dagens tema var ju såklart Alexander Rybak, för jag lyssnade ju på hans cd.. lite onödig fakta på slutet skit samma haha XD

Idag har jag burit något specielt på min hand, jag har lixom gått runt med en vanta på handen nästan hela dagen, för att minnas M.J!För idag hålls hans minnessermoni, och jag ska någ se på den på tv, om det är någon som vill se den så går den kl 19:00 på tv 4+.
Jag är inget stort fans av honnom men han har lixom alltid funnits i mitt liv, jag har aldrig riktigt lyssnat på hans musik men vist har man gått runt och sjungit på tex black or Wait eller Bad, det var alla gjort fast man inte har hans som idol.
Ja, jag vet att han har gjort dumma saker osv men idag kan vi väll tänka på han som the king of pop!!



Idag gör jag som M.J bär en vanta på ena handen!!
PS: men jag tror inte han hade den på sig när han skulle skriva, för det är nästan omöjligt men det går!


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Men guuud vad roligt att få höra! Tusen miljoner tack!!!



Du vet, det spelar ingen roll hur man ritar för det finns inga rätt eller fel i konstnärsvärlden. Och det är det som är det roliga. Att konst kan se ut precis hur som helst!



Hoppas du kommer komma tillbaka :)



Massa kramar!

2009-07-07 @ 18:16:49
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: -MeMilly-

Jag gillar verkligen din blogg!

Vi kanske kan följa varandras bloglovin'?



KRAM ♥

2009-07-08 @ 15:42:31
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0