Sista secundrarna??

Hejsan Hoppsan alla goa blogglesare!!
Har kommer varma halsningar fran Spanien!!
Det ee Ca 40 grader och iforrgar var vogorna lika hoga som mig ca 1,70 meter
Jag blev maglad flera ganger, nagra ganger var det sa hemskt att jag trodde att jag aldrig skulle kommer upp och da menar jag varkligen det skit laskigt!!!
Men nu ee vagorna inte alls lika stora och det ee ju ratt bra men jag saknar dom lite pa nogot konstigt sett.......

Nu ee den snygga NORRMANEN borta :(
Lr han har allsa chekat ut fran hotelet och det ee ju synd......Men men...han var enda for gammal och jag moste sluta falla for eldre hahahaha men det ee ju sant jag faller latt for aldre....okej nu ska inte detta inlagg bli en soksajt lr vad det nu heter, nar singlar forsoker hitta nan ja ni vet vad jag snakcar om........jag ee lite for ung for det hahaha!
Men snart sa blir jag 14!! det ee bara nagra dagar kvar jippi:)

Nu ee tiden snart slut och jag har inte sa mkt vattigt kvar att sega, inte for att det andra va det eller jo det forsta kanske, eller domm sjalva!!!


Kram pa er!!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Håller med! Faller alltid för äldre . Lika gamla som mig känns små ibland ;p

2009-07-27 @ 01:02:10
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0