Rybaks största fans, det är jag......

Hejsan Hoppsan alla bloggläsare!


I detta inlägget kommer jag skriva om min sjuka dag på skansen!!!
Men i tisdags så var jag på allsång på skansem, jag å en kommpis var utanför halv 6 hahaha lite desperata!!!
Men lixom inte vem som helst skulle uppträda ALEXANDER RYBAK såklart OMG skrek precis hela dageen hahahaha helt sjukt att jag kunde prata!!
Jag till och med ramalde framför alex men han fortsatte sjunga hahaha Xd han ba kolla ner på mig :P
Men det var fler som vara nära på att ramla fett trångt alla ville känna på han (misttolka ej)
Sen så var det skivsignering och jag fick autograf på min snygga alex tröja!! Jag fråga om en kram och det fick jag!!!
Men jag var nära på att gläma att jag och min kommpis hade gjort en låt till han men jag hange den till han och han blev skit glad, hihi så kul och då fick jag en kram till utan att jag behöve fråga (a) Lyckligast blev jag!!!
Världens bästa dag!!!! Och idag ska man ju köpa biljeter till hans konsert i oktober jippi jippi!!!!!!!Men då måste jag komma ihåg att ta med mig halstabletter!!!!




Ingen mindre än Alexander Rybak!


Kommentarer
Postat av: -

Kul :) Ramlade du när han sjöng Funny Little World? :b tänkte, för isåfall e du med i hans DVD :) Tänkte först när jag såg dig ramla (tittade live på datorn) stackars tjej som skulle ge Alexander en kram men ramlade :b haha, men du fick iallafall vara med på hans DVD, fusk! :D

2010-01-20 @ 19:06:11
Postat av: little me

Till -:

Hahaha ja, det är jag som ramlade när han sjöng haha.

J*Vla väskor XD, haha.

Nej va gullig du är!!

Aa när jag såg på dvd så såg jag att dom filma på skansen, jag bara hoppas jag EJ är med och helt plösligt så var jag där, först tyckte jag att det var piiinsamt, men nu tycker jag det ee lite kul, Plus att på dvd så ser man värkligen att det är jag XD.

Men men, ett litet roligt minne hehe, har till och med sagt det till Alex och han sa att det var lung och fick en kram, XD:)

Ha det bra!!

2010-01-20 @ 19:52:58
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0