Promenad Dag!

Hejsan hoppsan alla bloggläsare!!!

Idag har jag och mamma gått och gått och gått, hihihi vet inte hur lång vi gick men långt va det.
Vi gick det ett köpceneter åt lunch där, shoppa lite, inte så mkt idag.
Jag kollade mäst.
Kanske glömt bort att säga att jag äntligen har köpt mig ett par jeans short!!!!!!
Har chartata och chartat...och nu har jag det!!!!Har dom till och med på mig....

Men nu är jag hemma och har ont i fötterna, ajajajajajaaaaaaaa....hade kanske inte världens bästa promenad skor på mig heller hihi XD
Och nu sitter jag här vid datan som jag ofta hamnar när jag är trött...
Tänkte lägga upp lite kläd tipps idag.
Kläderna blir i stället för film, för nu på sommaren följer jag ej schemat..men sen i höst ska jag vara super aktiv med bloggen, det lovar jag!!

Hoppas ni hittar något ni gillar bland kläderna jag ska lägga upp själv gillar jag nästan alla kläder jag lägger up, hihi : )  Det är ju lättare att skriva om nogot man gillar, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0