Jag är den bästa.......

Hejsan hoppsan alla bloggläsare!!

Gu vad glad jag är,jippi jippi!!!!!!!!!!
Nu kanske nu undrar varför jag är så lyckling, det är för att, ja ni får tycka jag är barnslig men endå!!! En ganska så stor bloggar har komenterat min blogg och kollat på din, JIPPI!!!
Jag är den bästa bloggaren hurra för mig
jag är den bästa bloggaren hurra för mig
jag är den bästa bloggaren hurra för mig!!!!!!!!!!!!!!
Hehehehe jag skojade bara hahaha, gu vad självisk jag kände mig, ech skit samma.....
Jag är den bästa bloggaren hurra för mig
jajajaja okejdå nu slutar jag, dumma mig :(
Nu skäms jag eller nejdå ibland får man vara lite självisk ibland tycker jag bara det inte skadar någon, så för man vara det nån gång fast inte hela tiden för då blir det jobbigt för andra!!
Nu lät jag vuxen igen, alltså på slutet hehehe, ibland kan man vara jätte barnslig och helt plösligt bli vuxen hahaha
Jag är någ lite lillgammal ibland :)


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh du är så söt, TACK :) Hoppas du haft en bra dag?

2009-07-08 @ 18:49:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: puck [marjanbaranzahi@blogg]

sv: jo, kanske :/ hehe vet inte. men de skulle väll gå :>

2009-07-08 @ 20:04:11
URL: http://marjanbaranzahi.blogg.se/
Postat av: is

´vem?

2009-07-15 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0