Underbar fin dikt från Takwa

buhbuhu!!
Det är en gråtande jag som skriver.
Jag fick just ett super fin dikt av en kompis.
Fy bubblan vad den är fin.
Kan inte sluta läsa den.
Tack Takwa, du är så j*vla fin!
Det våre ju skam om inte ni fick läsa den.

när jag just flyttat hit var allt shit.
mitt namn, min religon, slöjjan. ingen förstog,
alla pekade,skrattade oh viskade.
men du fanns där.
du höll min hand när jag behövde nån.
minns exakt varje elakt ord folk sa.
men jag minns lika väl varje snällt ord Du sa.
det är dom orden som får mig att le när jag mår dåligt.
även att allt är bra nu, så glömmer jag inte den tiden.
för det var inte bara en dålig tid...
utan det var då jag fick en ny vän.
en äkta
vän.
kan inte tacka dig nog.
den enda jag kan säga är...
tack för att du är du.



Kommentarer
Postat av: Anonym

naaaaaaaawwww!!!<3<3<3<3<3

2009-12-23 @ 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0