Sovande på isen.

Jääääääääääääääääääääääääääääsp!!!

Kl är 09:40 och vi är vakna, knapas XD
Men vi måste iväg snart för skridsko hallen stänger 15:00!!
Kommer väll somna på isen, hahaha nejdå.
Nu ska vi upp, om jag får upp Jenny för hon har ju såklart fastnat framför Disney Chanel...
Hahaha, jag kommer inte ligga så bra till efter dom har två inläggen om Jenny och hennes nya favorit tv-kanal.
Jaajajaj, vem är starkast då, me OFC.
För att vara helt ärlig är vi nästan lika starka men hon ee mer uthållig.
Men efter ny år så ska jag klå henne i "nåd".


Kommentarer
Postat av: Jenny

Host host*

Du klår mig aldrig i nåd!! Mohaha...

Jag har ju inte Disney Channel hemma, då får man ju passa på att kolla hos någon som har det!

2010-01-02 @ 12:11:43
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0