Ska jag behöva cykla till Linköping för att få dvd:n eller?

Hejsan Hoppsan!!

Idag var det skola, bläää!
Jag har ju varit sjuk (är lite) så jag har missat ganska mycket.
Men idrott provet behöve jag ej göra hehe:) Låg så bra till :) "stolt"
Sen fick jag reda på att jag skulle ha mer prov...snark.
Sen liggar jag inte så bra till i eng, men det vista jag redan.
Men det ska det bli ändrig på! Men kan tyvär inte fixa innan jul-betygen...


Efter skolan blev jag sugen på att cykla till skivlagret och köpa Rybak the movie.
Dom sa att dom skulle få in den förra onsdagen, så dom skulle garanterat ha den...
Hade dom den??
OGF NOT!!!
Uch va arg jag blev!! Cyklat i regnet och allt!!

Han ba:
Vet har inte fått in den.
Ni sa att ni skulle fått den förra onsdagen.
Mmm...men vi har ej fått in den.
Jaha
Det er bara en av våra butiker som har fotten. Den släpptes i onsdags...
Mmm. men igentligen i måndag (piss arg!)
Mmm.
Okej! (arg)

Fy F*n.
Röv hål!!!

Nu var jag elak...eller nej vänta.
Jag ska inte ursäkta dom!!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Förstår din ilska måste jag säga! Kan föreställa mig hur din min såg ut när du gick därifrån...

2009-12-08 @ 19:31:27
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0