Nya is-tiden?

Hejsan Hoppsan!!

Som jag trodde orkade jag inte gå plus att det är ju svin kallt ute.
Mamma kom hem vid 4 och bara rusade in i lägenheten för det var så kallt
Hennes händer var som dom hade legat i frysen hela natten.
Så om jag ska ut idag så blir det pälsmössa och lovikavantar som gäller!!
Jenny kommer vid 6 hon ska sova här =)
Det var längesen, men imorgon måste vi gå ut för då ska vi åka skriskor!!
Oj, kan knapas minnas när jag åkte senast, det är rätt så kul.
Men jag måste ha på mig typ 10 lager kläder utan att frysa så det kommer blir lite svårt att röra sig.
Idol Calle och Idol Erik kommer till stan imorgon, så ska någ gå ner till stan efter skridskor.
Ska fråga om mina söta vänner kanske vill hänga med, men mamma lät rätt sugen att se på dom.
Men vi tar en dag i tagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0