Nu jäklar händer det!!!

Hejsan Hoppsan Alla Glada Smurfar!!

Idag var det halv idrottsdag, från 1-4, eller vi sluta halv 4.
Det var några elever som håll den, och det blev total kaos.
Lärarna hade försvånnit någons stan och fikat, haha skoja bara, men dom var ej där...hm
Min grupp var vi tre och våran grupp ledare, fanns ej.
Det var 9:orna som skulle var lagledare, men jag sa att jag kunde.
Plus att det var två grupper till som ej hade någon lagledare, så vi slog ihop grupperna.
Ett stort tjejgäng blev det, men jag fixa det :)
Go me, lixom!!

Jag ringde "pip" skivlagret och fråga om dom hade fått in Fairytale the movie.
Och ÄNTLIGEN, har dom fått in, men bara 1!!
Så jag bara skit (i mitt huvud).
Så jag fråga om han skulle kunna lägga undan den, så nu ska jag och min mamma cykla iväg i kylan och köpa den där jäkla dvd, eller oj förlåt Fairytale the movie!!!

Nu drar jag, ha de!!!


Kommentarer
Postat av: Milda

Svar:hehehehe då är det med i ganska bra när bild på dvdn! har du sett den än?

2009-12-14 @ 18:36:48
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Milda

fick du den då?

2009-12-18 @ 05:07:33
URL: http://mildaviolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0