Nobel Fredsspris galan = helt underbar!

God Morgen!!

Sovit bram själv har jag sovit kanon bra!!
Man blir värklgen glad när man har gjort det.
Och jag vet inte om jag har sakt det här men nu i dec så får jag packet varje morgon till 24.
Idag fick jag chocklad, mums!

Kl 1 ska jag till stallet med Jenny, där ska vi träffa Jossan och Mickis.
Jag ska hjälpa dom att bynta fint hos deras hästar.
Sen kommer jag åka hem till Jenny och vi ska väll skratta som vanligt XD.
Så kommer min dag se ut.

PS: Var det någon som såg Nobel Fredsspris galan?
Jag såg den, mamma hade varnat att den brukar vara tråkig.
Men det var den INTE i år!!!
Det kanske var för Rybak var med, han gjorde ett skit bra jobb.
Förutom att ena, jag vet inte vad det heter...häst håret lossna. Nu kommer jag få utskälning av Milda, Sorry.
Och man såg att han blev lite besviken, men gu vad han har energri, denna pojk!
Och resten av galan var helt underbar den med, vilken GLÄDJE!
Det var en rappar, (kommer ej ihåg namnet) han fick hela stadiun att resa på sig och göra hippop tecknet.
Handen upp och ner.
Hahaha, det såg lite kul ut när gubbar i kostym gjorde det.
Jag som är lite blödig av mig började såklart gråta, eller nästan...


Kommentarer
Postat av: Milda

TAGEL heter det hahaha och det lossnar hela tiden på hans stråke för att han DRAR bort dom lösa stråna hela tiden aaah jag blir galen på honom! men det som hände va att att en sträng tappade fäste och blev helt ostämd! =/ tyvärr! :P

2009-12-13 @ 02:39:17
URL: http://mildaviolin.blogg.se/
Postat av: Jennie

Häshår...Tagel!

2009-12-13 @ 14:49:06
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0