Min sköna helg i bilder!

Hejsan Hoppsan!!

Nu har jag varit i stalett och kollat på mina vänners avslutning.
Jätte mysigt förutom att jag typ frös ihjäl!!
Hade bara ett par strumpor, nästa år ska jag ha 10 par XD
Nu kommer lite bilder från min mysiga helg:)


Pizza i fredags, mums! 4 sortes ostar OFC. Och som alltid är min dyrast, 90 kr, hehe.

Jenny pyntar fint i stallet i lördags.

Jenny granskar, fan det blev snett!!

Denna bok ligger på sängbordet nu. Äntligen!! Har redan sett filmen 3 gånger...

Tredje andvent!!! Och lucia, jag var så duktig så jag sjöng för mamma imorse XD

Små barnen rider på käpphästar, gulligt!!

Ursäkta dålig bilde. Lucia rider in.

Jag idag :)
Tröja gina 149
Jeans cubus ca 500
Tomteluva

Mina snygga jeans, love it!

Tack o hej leverpastej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, gör det du. ;)

2009-12-14 @ 07:17:24
URL: http://vitaminen.blogg.se/
Postat av: Jensan

Nice helg=)

Till slut vart spiltan bra iaf, eftermycket om och men (och aj och stön)

2009-12-15 @ 21:34:05
URL: http://missmovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0