Mickis blev snoppen eller förlåt snopen.

Hejsan Hoppsan!!!

Hahahaha, dagens skämt igår XD
Eller det kanske bara jag, Mickis och Jossan tycker.
Utsäkta för våran dåliga men bästa humor.
Det var så att igår gick vi på Beas konsert och efter det gick jag, Mickis och Jossan tillsammans hem.
Och Mickis hade träfat en kille på bussen härom dagen:
- Igår så såg jag en kille som har flyttat ut där jag bor, han var på bussen
Han var skit lång!! Jag hade mitt huvud vid hans mage, eller vid hans kuk (ursäka men måste skriva annars blir det ej roligt) Och jag blev snopen.
- Snoppen? Sa jag.

Jossan och Mickis kolla på varandra eee.
- Det kanske inte var så...sa jag och blev avbruten av Mickis som började as garva.
Hon ramla ner i snön XD
Hahahaha!!!
Sen skulle vi fortsätta prata, men varje gång vi skulle säga snopen blev det snoppen!
Hahaha, jag vet att det låter som vi ee typ 3, men ursäkta låt oss ha kul XD
Våran humor ÄGER:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0