Huliganer=min klass

Hejsan Hoppsan Alla söta läsare!!!
Är det bra med er fast vädret är piss, enligt mig.
Min åsikt är ju alltid bäst, liksom!!
Hahaha skoja bara, hatar när människor säger så.
Så jag vill ju inte att ni ska hata mig:/
Men i alla fall...
Idag har varit lång och seg som alla fredagar, men att vi ska sluta snart piggar upp mig.
Har inte varit på mitt bästa humör idag...det ee tråkigt, älskar att vara glad:)
Som jag oftast är, tror jag, eller jag tycker det.
Skolan:
Slöjd, håller på med vantar, boooring.
Musik, fick VG på piano idag, men i musik har jag bara G. Man jag kan nå upp till VG eller MVG. "Jag har det som krävs"...blabla
Matte
, skulle lösa uppgifer i grupper och det gick ju bra, NOT! hahaha. Sen skulle vi redovisa, jag ståd i ett hörn och typ garva sönder migXD
Eng, såg på film
So, blev till EA, och en fobollsarena. Med det minar jag att det var ett kaos. Inget ille med med fotboll!
Tycker synd om Linda som hade oss, försökte lunga ner dom som stöka med gick ej. Och det här ee inte fjäsk bara för att jag vet att hon läser min blogg, lovar!! Hon ee värkligen en toppen lärare, eller hon käns nästan som en kompis:) Tack till dig Linda som fått mig att gilla tyska!
Och nu sitter jag här som vanligt vid denna tid, jag har värkliget ett liv...


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack snälla, Majken! Du är toppen själv:)

Ja, den där SO-lektionen är något vi helst glömmer tycker jag, ha ha.

2009-12-11 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0