Galen?

Hejsan Hoppsan!

Är man galen eller är man galen, kan man fråga sig själv...
När man går upp halv 7 fast man har lov!!!?
Är tvugen att känna på min panna, så jag inte har feber.
Okej jag erkäner jag är GALEN.
Men jag somna vid 11, så det ee ganska okej, nej det är inte okej.
Jag har för f*n LOV!
Okej nu ska jag sluta för vi har ju redan kommit fram till att jag är galen
Då behöver jag ju inte chata om det hela inlägget.

Idag ska jag i alla fall vid halv 10 se Ida spela innebandy, dom ska spela i skolan.
Sen efter det ska jag önska min kära lilla gammelmormor God Jul.
Sen tar jag dagen som den kommer, helt änkelt.
Hoppas ni som har lov unnar er en sovmorgon idag!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0