Svich, så har jag tagit stundenten

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!

Japp, idag var det måndag igen ,gu vad tidern går snapt den vara svichar förbi!Snart tar jag väll stundentet, hhahaha kanske inte så snapt då.
Idag på idrotten fick vi veta att vi skulle ha ett kondiskonstest på onsdag, alla bara VA.
Herre min skapar hur kommer det gå igentligen, plus att vi ska skpringa jag suger på att springa, BLÄÄ.
Jag kan bara göra en sak, göra mitt bästa, så får vi se hur det går. Önksa mig lycka till XD
Jag har faktist inte så mkt mer att säga, dan har varit rätt tråkig som alla måndagar. Imorgon har vi tysk-läx.förhör. Och jag kan ju allt not. Men jag får någ plugga lite, men inte nu. Ja jag vet att man ska göra tråkiga saker så snapt som möjligt, så har man det klart men jag ee en sån som säger jämnt nej jag jag gödet sen och sen kan betyda nästa vecka.


 

51 dagar kvar till Rybak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0