Happy movie!!

Hejsan Hoppsan Alla BlogLäsare!

Nu kanske undrar, villken film det blev igår.?
Jo det blev en film som jag knapt har hört tallas om, fast mamma viste visst villken film det va.
Happy go lucky

Filmen var riktigt bra, inte som någon annan film, den var liksom orginell!!
Det handlar om en tjej som heter Poppy eller hon kallas för det, hon är ALLTID glad då menar jag alltid.
Tex när hennes cykel blir stulen bli hon inte sur hon säger bara nu är det kanske dags att ta kör kort.
Då träffar hon är väldigt arg bilskollärare, som uppfattar Poppy på ett väldigt fel sätt och han har ett eget specielt sätt att lära ut.

Se den själv och förstå varför jag tycker så mkt om den!

Den får ca 8 av 10 av mig!







Men nu ska jag gå och lämna tillbax den.
Önks a mig lycka till på Castingen!

Ha det gött! Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0