Halelujia!!!

Hejsan Hoppsan Alla bloggläsare!!

Idag har det varit skola som alla andra vanliga onsdagar.
Väldigt väldigt Boooooring dag idag kan jag värkligen säg uch!!
Hade bara tråkiga ämnen, förutom idrott såklart men annars hade vi matte,engelska,So och No...tråkigare än så kan ju inte en skol dag vara...Okej Okej nu ska jag inte klaga för mkt, visst jag gillar skolan och den är bra och så men idag var det sååå tråkigt...BUT...imorgon har jag hemkunskap eller som lärarna säger hem och konsument kunskap!

Bea hänge med mig hem efter skolan idag och det var ju skoj såklart.
Vi gjorde inte så mkt vi lyssnade på Jesus Criste Superstar cd och spelade kort, lite lungt så där efter en hård dag i plugget....okej nu får jag skärpa mig,JAG SKA INTE SNACKA OM HUR TRÅKIG SKOLAN VA IDAG!!Skärpning på dig!
Sen så gick jag och mamma på stan och vill ni veta en sak??
Jag köpte absolut ingenting!!!Halelujia!!!Grattis,ett stort grattis till mig själv.....Men såklart hittade jag saker jag ville ha men jag köpte inget hehehe....Duktiga lilla jag.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0