Casting!

Hejsan Hoppsan alla blogg läsare!!

Hoppas alla har sivit gott, själv sov jag som en stock!
Idag blir det typ som igår en lung och skön dag.
Jag vakna vid 9 såg lite på tv åt en god frukost, det blev rätt mkt för jag var väldigt hungrig av någon konstig andledning.
Jag åt:
En tallrik med HonugsYogurt
Två mackor med feladelfia och aprikos marmelad..hehehe onyttiga lilla jag:)

Imorrse så var jag danssugen, så jag beslöt mig för att dansa helt änkelt satte på radion och danse till den musik som kom, mkt bra träning! Efter en stund satte jag på Alexander Rybaks album Fariytale och dansade lite till de 2 första låtarna Roll whit the Wind och Fairytale.
Men sen blev jag helt slut, hahaha!
Så jag sa åt mig själv att nu var det någ dags att sluta!

Jag ska inte bara ta det lungt jag ska faktiskt gå på Casting!!
Casting till en statist roll till en tyskt tv serie.
Visst det är bara en statist roll men tänkt va kul det skulle va med att bli uttagen. Många kända skådisar börgar som statist eller i reklamfilmer!
Jajaja, nu ska jag inte hoppas på för mkt, men endå. Man kan ju drömma!

Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Lycka till =)

2009-08-13 @ 17:29:47
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0