TrädKramare!

God dag på er folket!
Oj fyra dagar sedan sist, ojojoj!
Men mitt nät har varit väldans segt, men nu är det super snabbt!
Me like.
Sista dagen på lovet, sad face! 
Men det ska blir super kul att träffa alla fina människor igen.
Men att plugga och studera nästan varje dag ser jag INTE fram emot.
Men jaja, som mamma sa:
Bara 2,5 år kvar, hahaha!
Men jag har ju flera lov framför mig med massa roligheter.
På sportlovet åker ju jag o Jenny till Holland, så himla kul!
Men nu ska vi ta en dag i tagen, idag:
Plugg!! Haha och lite chill ;)

Bjuder på lite bilder som jag och Jenny tog för någon dag sedan:


På bilden: Jag/Bakom kameran: Jenny

På bilden: Jenny/Bakom kameran: Jag

TrädKramare!

(Mer bilder kommer)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0