Ni får mig att le!

God eftermiddag folket!
Dagen har varit rätt så awesome.
Ganska kort dag, sedan spendara resten av eftermiddagen i fotostudion!
Awesome, and super awesome.
Vi fotade hel galna bilder, haha...crazzy.
Lovar att ni kommer se några av dom, har dom tyvär inte nu...
Men jag ska se till att jag får dom, promise.
Nu mår jag bra, nu trivs jag i skolan, har fått så himla mega fina vänner!
Tack, ni får mig att skratta!


Sven och Bella!
(Jag har absolut inte glömt er andra, hade ingen bild)

Men nu är jag trött!
Köttade gärnet på idrotten idag, ont i benen lixom.
Men jaja, grymt stolt över mig sjääälv!
Men man anser ju hur dålig kondis man har, haha men det ska blir ändring på det!
Har inte ätit godis/onyttigt sedan förra helgen, so awesome.
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0