-Jag såg dig gå förbi-

Hellu GUYS!
Längesedan...ojojoj.
Men jag ee fett trött och har inte ens tid med att andas.
Men ändå gör jag det och skiter i plugget.
Inte alls bra!!
Men jag ska bli bättre, jag lovar.
Jag har så mycket bara just nu.
Jag är så jävla bäst på att ta åt mig för många uppdrag, inte okej alls.
Och denna vecka har vi koncentrations-vecka och det innebär teater från 8:30-18:00 varje dag i en vecka.
Väldans skoj, men oj så jobbigt!
Och i helgen blir det massa spelningar, awesome...tagga!
Får be någon att ta kort när ja spelar så kanske ja kan visa, thihi.
Ne, nu ska jag ta på mig myskläder, krypa ner i soffan och försöka läsa lite samhäll.

(Old photo)
Ha en fin kväll och sköt om er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0