Här har ni läsning...haha!!

1. Hur gammal är du om fem år?
21
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
 
JEEEEEEENNY!
3. Hur lång är du?
171 typ tror ja, höhö...

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Sliding doors (sjukt bra film btw)
5. Vem ringde du senast?
Min lilla mamma

6. Vem ringde dig senast?
Oj bra fråga, får mest SMS höhö...

7. Hur löd dmet senaste sms:et du fick?
"Bra. Vore konstigt om du fått en" hahaha!
Ni får tro vad ni vill om det, höhö.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det är ju lättast att messa, men det kan vara mysigt att ringa ibland...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda. (har aldrig varit gifta)

10. När såg du senast din mamma?
5 sek sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Vid 11 typ tror jag...

13. Vilken är din favoritjulsång?
Haha, vilken fråga...tänd ett ljus
(det är ju ingen julsång från början men jaja)
14. Vilken är din favoritplats?
Någon stans i bullret i Stockholm.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Hm...vet faktiskt i en provsal kanske, haha.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I Stockholm eller i Barcelona där jag bor med min kille i en stor lägenhet.
Och jag jobbar som skådis eller designer, höhö.

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Oj, ingen blekaste...monstret under sängen kanske, höhö.

19. Hur stor är din säng? 

Lagom :)

20. Har du stationär eller bärbar dator?
En söt liten rösa bärbar sak

22. Hur många kuddar har du i sängen?
2 st, mys!

23. Hur många landskap har du bott i?
3 st!

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm, Västervik och Norrköping

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
BARFOTA!

26. Är du social?
Hm...ja det tror jag fråga min omgivning, höhö.
27. Vilken är din favoritglass?
MAGNUM MANDEL och Sia choklad, mums i magen.

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Glass med bär eller kladkaka

29. Tycker du om kinamat? 

Mums! Vårrullar, ris och soya just love it!

30. Tycker du om kaffe?
Nej, uch och fy och blä!
31. Vad dricker du till frukost?
Te med mjölk och honung, thihi.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
samma år samma månad samma dag

37. Vill du ha barn?
ja, 1 eller 2 :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och jag förstår typ tyska lite haha (haft tyska i 4år, haha)

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej och det hoppas jag att ja slipper o göra.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet helt klart

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och roliga nöjen

42. Äger du dyrbara smycken?
haha, ne det tror jag inte...ingen aning.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Oj, vart ska jag börja. Svenska Hollywood fruar, The Menthalist, ESC, Mello, 2 1/2 män, Doobidoo, skavlan, debatt, project runway (vet ej hur det stavas) osv...

44. Kan du rulla med tungan?
Nej, buhu...

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jaaag, haha ne ingen blekaste...

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min soffa, räknas det sitter ju i den? Höhö...
50. Flirtar du mycket?
Hela tiden, folk frågar ofta om jag har något i ögat, höhö XD

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Haha bra fråga...nu kände jag att det ee dax att börja läsa lite böcker!

54. Läser du dagstidningen?
Hm, ja ibland men inte nogrant höhö...

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
nope

56. Dansar du i bilen?
Haha, ne jag brukar inte dansa i bilen, ja om den inte står still.
För annars sover jag, är extremt åksjuk, inte okej!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix megapol i Jennys bil...

59. När var du i kyrkan senast?
Haha, bra fråga haha...ingen jävla aning!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Jag hade några favisar, vet att en läsar min blogg, thihi...

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt tror ja, höhö. 

63. Vad lyssnar du på just nu?
TV:n

64. Har du varit med i tidningen?
Om jag har, haha aa det har jag...några bilder sitter på kylskåpsdörren, thihi.
Stolt mamma, höhö.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Oj, hjälp ingen blekaste brukar inte äta konstiga saker.

66. vem träffade du senast? 

Jenny men nu sitter jag i soffan med mammi.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
ROOOOSA OFC!

68. Hur imponerar man på dig?
Att vara hjälpsam, sig själv och så skadar det ju inte att man ser bra ut...haha
Asså om det är en "flirt".
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jenny eller Jossan, I think...

70. Har du någon piercing?
Ja. I öronen

71. Din största vinst?
En reväska med massa godis i, thihi mums.
Nejdå, jag var smart när jag var barn så jag sålde massa till mormor, höhö.

72. Civilstånd?
Jag är en söt liten grön snigel.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook och massa härliga bloggar.
74. Är du fåfäng?
Hm...vet inte ibland kanske.
Hoppas inte det, höhö-

75. Ångrar du någonting du gjort?
Om jag gör, men livet är för kort för att ånga saker (fin svenska).

77. Vilket är ditt drömjobb?
Skådis eller designer!!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
ÅKA TILL AFRIKA!

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
En liten söt underlig sak, haha ne men en underlat.

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 

1. Jag läser ALLTID i nettokatalogen när den kommer på måndagrna (köper aldrig något, haha)
2. Jag tycker det ee skit kul att rappa, haha...jag äger asså!
3. Jag brukar testa ut outfits dagen innan jag ska ha dom på mig.
81. Svär du ofta?
FÖR OFTA, men börjar bli bättre, fucking stolt!

82. Sverige när det är som bäst?
Aldrig, haha ne men jag älskar när det är höst och solen skiner (som idag).

83. Kan du åka slalom?
Japp, äger haha ;)

84. Vad har du ätit i dag?
En macka, yogurt, 3 våfflor...upps ska kanske äta något mer...klockan ee ju för fan 20:14

85. Vad har du för utbildning?
Livets hårda skola.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? 

RÖVEN!

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Uch...inga negativa tankar!!
 Ne men nej det håller jag hemligt.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att jag kan bjuda på mig själv och att jag är fucking awsome.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Att jag är en drama queen, höhö.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?

Nelson Mandela, hm... vet ingen till.
Bara en hemsk person som jag inte har lust att nämna
91. Saknar du något?
Ja!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
OFC!

93. Vad gör dig ledsen? 

Falska människor, orättvisor, homofober, hat osv

94. Vad gör dig glad?
Fina människor, musik mm

95. Har du varit gift eller förlovad?
Inte på riktigt...

96. Vad ska du göra i helgen?
Min helg är inte över än...

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det kommer att ta tid att komma på det knasigaste
99. Vem är din förebild?
Nelson Mandela och mina fina mamma

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
ÄTA!!



Kommentarer
Postat av: Sara-fluffkungen

Är magnus en glass....är du helt säker?

2011-10-26 @ 20:57:05
URL: http://superfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0