Nu finns jag på lookbook...överallt helt enkelt!

SJUUUK!
Hej på er pojkar och flickor!
Sitter under mitt blommiga täcker och tycker synd om mig själv.
Har ont i örat, seg som fan och ont i halsen.
Och så ska jag o mammi leta efter vinterjacka idag, hjälp kommer svimma eller något.
Jaja, får proppa i mig massa tabletter och halstabletter sen så köör vi.
Haha, men det är inte så konstigt att jag ee sjuk, det ee massa i klassen som ee sjuka.
Värsta äckel viruset, inte okej nu innan höstlovet o allt.
Får helt enkelt hoppas på att jag snart blir frisk.
Ne, nu ska jag tänka på något skoj...
JAG HAR LOOKBOOK NU!! ii nice jue.
http://lookbook.nu/lovelyday
Ne, nu ska jag försöka frääächa till mig lite om det går, haha.
Hoppas att jag inte svimmar, släng puss!

M NSlänger in min lilla fina profilbild (lookbook)


Kommentarer
Postat av: julia

kostar det? vad lägger man upp för bilder? krya bästa du<3

2011-10-28 @ 19:19:28
URL: http://sparklinglife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0