New.

Hej på er!
Idag har jag och mamma gått på stan så att våra ben typ trilla av.
Vi har varit på massa julmarknader, typ 2 puh jobbigt, haha!
Nej, men det var super trevligt...massa folk på stan (lönehelg).
Fick med mig en påse med massa info o grejs från Djurens rätt.
Haha, ja o mamma har typ snackat hela dagen om dom, haha...
(Nej, jag ska ej bli vegan och nej jag ska INTE gå med, bara kul att läsa).
Köpte även as god vegan korv, mums!! Blir att ha på macka till frukosten imorgon, I think.
Köpte även några saker bland annat en a fin ring och ett örhänge, fin dag!


30 kr på Glitter.

20 kr på glitter


BTW, blev ingen fotografering igår, blir på måndag istället.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0