Ibland tycker jag synd om mig...

HEEEEJ på er.
Nu är jag hemma från skolan.
Super nice, eller asså jag har varit hemma ett litet tag.
Och så har jag hunnit svulla, eller tröst-äta som ja sa till mama i telefonen.
Det var gott och nu mår jag lite bättre.
Japp, ibland tycker jag synd om mig och det gör jag nu.
Jag ee typ sjuk och det är inte rätt läge lixom.
Sista hela veckan innan jag slutar f*cking 9an!!
Så nu blir det typ sista proven och inlämings veckan.
Så det ee lixom bara köra gasen i botten, helt über nice.
Men så kom ett dåligt virus och gör så att jag ee sjuk.
BLÄÄÄ, men jag stoppade i mig en Iprem och så får vi hoppas på det bästa!
Sen ska jag vara duktig, plugga plugga små (jävligt stora) studier!!


Bara för att denna bok ee SÅ braaa!

Jaja, nu ska jag vara tråkig o säger hejdå.
Ingen stress joggingdress (citat av söta Alex)


Kommentarer
Postat av: anna

va nej du får krya på dig!<3:)

2011-05-24 @ 16:39:46
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: julia u know

Vilka bloggar läser du? varför? kan du inte länka dem? puss och kram skumbanan

2011-05-24 @ 18:28:41
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0