Söderköping







Måste börja med att säga att min glass var helt underbar!
Tror den hette något med Dumle och den var så god.
Och om jag inte minns fel så har jag ätit den förut, höhö.
Så den rekomenderar jag!
Jag har mest spenderat denna dag i Söderköping med mormor, morfar, Ida och mamma...
Ja, och en massa mumsig glass.
Men innan var jag faktist på stan, förvånad??
Haha, och jag shoppade...skäms lite...jag som skulle spara!!
Men jag var ju bara tvungen, det ee ju lixom massa REA.
Men jag shoppade bara för 175:-...så det ee ju inte så farligt.
Men resten sparar jag och det LOVAR jag.
PS:Min REA fynd visar jag kanske imorgon...

Ha en fin kväll och god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0