Glad som choklad!

God Morgon på er!
Sitter framför TVn som vanligt, höhö.
Men idag kan man ju faktiskt säga att det är sommar.
Fan va det var längesen, haha.
Ne, men skiner solen och jag ee glad som choklad.
Men de senaste dagarna har jag tänkt på saker man inte vågar göra och sedan ångrar sig att man inte gjorde.
Fan vad den tanken är jobbig, det gör typ ont i hjärtat.
Jaja, det finns inget att göra åt det, om inget kan bygga en tidsmaskin.
För en sådan behöver jag typ nu...
Jaja, som jag sa för ca 2 rader sedan, det finns inget att göra åt det.
Blir väll att fixa sig, ska va med Bex idag...ingen aning om vad vi ska göra.
Jo, vara ute tror jag, hoppas jag vill inte gå runt som ett spöke hela sommaren.
Jag som blev lite brun i början av Juni och nu hjääälp det bruna försvinner snart!!!



Men ni får ha det bäst.
Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0