En dag med Julia (allt kan hända)...

Får jag presentera en...
BILDBOMB!!










Kommentarer
Postat av: julia

jag står som en man på titanic bilden, har flera bilder so jag står som en man?

2011-06-29 @ 22:08:05
URL: http://jullebullesbloggis.devote.se
Postat av: Ottilia

Haha najs bilder! :D Diggar din planking :D



Sv: ja, det va grymt mys! E typ bränd nu! :D



Sv: Ja! jag kände asså "fyfan!" så jag skrev ner lite..eller ja, blev inte så lite, om vad jag tyckte, resten är upp till mina läsare. Men alla förtjänar att veta och lägga en röst.

Ja, tydligen samlar inte event-ledaren in, men vemfan gör då? Jag vet inte hur man gör! :o

men ja, hoppas någon gör det!



Ja, min syrra klarade också bara 3 sec av filmen. Men jag..SÅG HELA! Jag vet inte, men jag blev så chockad (Läste typ inte vad det handlade om innan, trodde typ det var uttorkade sälar xD) så jag satt där helt stel o stirrade på detta. Allt blev så weird! :(



Kram!

2011-06-29 @ 22:40:25
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Jaz

haha, love den sista planking bilden! xD

2011-06-30 @ 14:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0