Bortblåst och bortglömd.

Hej på er.
Fredag idag då, men det typ skiter jag i.
Fredagar är ju lixom inte lika viktiga när man är ledig varje dag.
Stackars fredag igentligen, först så viktig och nu lite bortblåst.
Men för tex min mamma som jobbar, då är fredagen viktig.
Så du fredag du är inte helt bortglömd.
Okej, men ja sådan är jag sitter och pratar med veckodagar, helt normalt...lovar!
Men annars då, sitter och "glor" på barnkanalen, mycket intresant.
Bilar som pratar, me like.
Sen blir det väll att typ gå en sväng, måste köpa hårfärg, jag lixom värsta utväxten.
Haha, ordet värsta lätt väldans töntigt i den meningen, jaja.



Ha det lixom värsta bra nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så sööööt när du skriver! Din blogg är bara bäst!

2011-07-01 @ 11:18:37
Postat av: Alice

Måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 18:28:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0