"Här flörtar Rybak öppet med danspartnen Malin"

Hej.
När jag gick hem från stan idag så såg jag en rubrik som typ löd sä här:
"Här flörtar Rybak öppet med danspartnen Malin".
Då blir man, eller i alla fall jag väldigt nyfiken.
Springer hem (jag gick hem men för att gör det lite mer "drama" så skrev jag att jag sprang).
Slår på datan går in på Expressens hemsida och läser...
Haha, jag blir full av skratt, tidningarna kan göra saker stora.
Bara för han hade hollt i Malins hand, kollat på henne, kramat henne och varit glad...
Så ska han ha flörtat...visst låter det lite "flörtigt".
Men seriöst, dom har varit med varandra extremt mycket under träningsperioden, så visst kommer man nära varandra.
Han var väll glad för att första dansen var klar och att han inte ramlat, eller??
Jaja, tidningarna är ju proffs på att göra "DRAM".
Men sedan säger Malin:
- Det kommer inte att hända! säger Malin.
(Om att Alex och hon skulle kunna på ett par).
Och där slutar pratet om att Alex ska ha flörtat och sedan går artikeln över till att Alex ska ha hånat Norge.
Ja, han påpekade väll att Let´s Dance i Sverige är mycket mer show en" Skall vi danse" som är samma sak som Let´s Dance fast i Norge.


Bild från deras gemensam Let´s Dance blogg.


Jaja, artiklen var ju lite skojig på något sett.
Artikeln kan ni föresten läs här:
http://www.expressen.se/noje/letsdance/1.2282721/har-flortar-alexander-rybak-vilt


Kommentarer
Postat av: O

Hallå!? Förtar? Haha, ne, han va nog, som du säger, bara nöjd med dansen och är tacksam över att Malin hjälpt honom så. Inget mer.



o de där med att håna Norge, asså, vad fånigt. Men, han har rätt, Sverige e bäst :P hehe

2011-01-08 @ 18:27:12
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Hehe iförsej! Där fick du ett pluspoäng. :)



Sv: Ja :) Det blir prima! Då får vi se till å rösta :D

Å om de båda kommer till final, bör vi endast rösta på Alex :)



Sv: Hehe, jo deklart, men alltid intressant att veta vad andra tycker. Kanske finns det saker man missat under veckan. Som t ex den där expressen-artikeln.



Sv: Ja, så söt med fluga o grå dress. Det där med håret kanske inte passar till, Rumba t ex, men tyckte det passade med den stylen just till hans outfit och valsen. :) Men, inget han bör fortsätta ha efter Let's dance ;)



Kram!

2011-01-08 @ 19:42:48
URL: http://rybaklover.blogg.se/
Postat av: julia.. den bästa

hörrudu mitt lila får nu får du ta och pallra din röv till landet snart annars döh :) du kanske vill gå oh träna med mig :D spining låter det ok eller ?<3

2011-01-08 @ 20:09:50
URL: http://juliajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0