Rybak V.S Weise

Hej.
När jag kollade mina komentarer idag så hade jag fått en fråga.
Jag fick den igår därför står det "imorgon".
Mycket trevligt att få frågar, thihi.

Fråga:
Linda
om Julklappar av min kära mormor...:

Är så nyfiken. Håller du på Rybak eller Weise i Let´s dance imorgon?

Svar:
Oj, det var en svår fråga.
Men mitt svar är nog väldigt tråkigt, sorry...
Men jag måste säga att jag hejar på båda ungefär lika mycket.
Men kanske kanske Rybak 1% mer...eller asså jag vet inte.
Jag tror jag märker det, men kommer bli lika ledsen i fall någon åker ut av dom två.
Men dom båda ska till final och det är en sak som är säkert!!

Men vi säger så här:
Jag hejar på båda lika mycket.


Asså blä, jag gjorde super "fina" bilder på paint. Men nu kan jag inte ladda upp dom!!
Jaja, om det går sen, får ni se dom...


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Ja, jag håller med dig, de ska till final, men Alexander förtjänar att vinna!! <3 Tvåa e inte så dumt för Weise heller ;)

2011-01-08 @ 01:35:40
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0