Läget är stabilt.

Hejsan Hoppsan på er.
Kom på att jag alltid förut skrev hejsan hoppsan.
Jaja, ville bara påpeka det.
Just nu sitter jag i köket och somnar snart över datan.
Haha, seriöst trött.
Får klappa på kinderna och blöta ansiktet kallt (orkar inte).
Men jaja, får sluta tänka på det, ska äta snart, då kanske jag får lite energi!
Annars så har jag krupit mig fram i stan idag, gick otroligt sakta...höhö.
Testade lite blusar, mest på skoj. Men hittade en jätte fin jeansblus på HM.
Får kolla på den när jag får pengar, aaa vad långt det är kvar till dess!! BLÄ!
Får väll börja jobba snart, haha bara tanken får mig att jäspa.
Ne, men i sommar så ska jag skaffa sommarjob, "det går bra nu, pengarna rullar in som det ska".
(Vet inte om det var korekt, men ni som vi kolla om det är rätt och sedan klaga så sök på Petter).

(Här skulle det vara en bild, men kameran dog)

Köpte en rosa liten Buddha.
Köpt på Indiska, super söt.


Jaja, det var lite info om nuläget.
Jag lever i alla fall, höhö.


Kommentarer
Postat av: Remikajsa

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-06-30 @ 12:48:51
URL: http://remikajsa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0