Bara att bita i det sura äpplet och PLUGGA!

God Morgon på er.
Shit, klockan ringde 20 i 7, bläää.
Haha, jag visste inte hur jag skulle stänga av klockan så jag tände lampan.
Ja, snacka om att inte va vaken.
Och när jag tände lampan så fortsatta klockan och ringa och ja:
Va fan, jävla klocka sluta!!
Ja, uch och fy...men nu är jag faktist rätt pigg, eller pigg och pigg men vaken.
Som ni kanske har förstått nu så är det första dagen efter lovet det är skola för mig, BLÄ.
Jaja, bara bita i det sura äpplet och tänka sista terminen i 9an!!
Helt sjukt, känns som igår när man ståd utanför den nya skolan och skula börja 6:an.
Allt var så stort, lite skrämmande men ändå väldigt roligt, höhö.
Eller asså det kanse inte käns som igår...men ja vet inte!
Det jag vill ha sagt är:
Tiden går så himla fort!!

Men vi ses väll efter skolan eller något.
(Om jag har tid).

Ha en great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0