Your heart know things...

God kväll på er!
Nu är tandstälningen inne och jag ser ut som Ugly Betty.
Haha, så jävla snygg i tandstälning!
Lovar, ni kommer få se en bild...någon gång.
Men det som jag är förvånad över är att:
Det gör inte ONT!!
Jag som har fått "varningar" om att det kommer göra svinont.
Jag som köpte glass och kolasås för att trösta mig med, haha.
Men det slank ner i magen ändå, thihi.
Och jag om skippade teatern för tandläkaren sa att det kommer göra ont.
Jaja, jag ska väll inte säga något, kommer väll få ont imorgon, höhö.

Susanne Aabel Lia - inno all'odio
drop dead! BDAY PRESENT - VILLA FELIX - nicoleanna - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.
Robin Boyden Illustration An Apple a Day Brings the Farkas Your Way | TVgasm
Sing me to sleep, I'll see you in my dreams C.Rios

God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0