Välkommen till gymnasiet vi tar ifrån dig ditt liv!

God kväll!
Jag är super borta och har haft massor och göra.
Vet att ni har hört det förut men, det är sanningen helt enkelt.
Och nu har jag lite panikångest!
Fetaste tyskaprovet
imorgon med massa massa massa glosor...
som jag INTE kan!
Plus att vi hade ett värsta stora tyskaprovet igår.
(En liten hälsning till Linda, saknar då jag gick i 8an)
Välkommen till gymnasiet vi tar ifrån dig ditt liv!
Hahaha, nejdå haha :)

Men hoppas ni har en fin kväll!

Gårdagens outfit.
Poncho H&M 50kr och jeans Gina.



Kommentarer
Postat av: Linda

Viel Glück!!! Du fixar`t! Kram

2011-12-15 @ 22:08:28
Postat av: anna

sv; ja de är fett snygga! Jag saknar dig också, det var länge sen vi snackade nu<3:) kraaaam

2011-12-16 @ 17:05:34
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0